onsdag 19 september 2012

länge sedan.... igen!!!

Som rubriken lyder var det länge sedan jag skrev. Jag har inte haft lust eller orkat...

Idag känner jag en inre oro för den kommande hjärtoperationen på jennie... när den nu blir...

Nu i sommar fick jennie ett nytt symptom på hjärtat.... hon sprang ca 200 meter för att undkomma regnet. Kompisarna sprang före och ifrån henne. När hon tagit skydd för regnet var hon tvungen att ställa sig på knä och kräkas... antagligen hade hon tagit ut sig mer än vad hennes kropp/hjärta orkade med... på sista tiden har vi dessutom märkt att hon blivit tröttare än vanligt.

Vi ska göra ett 24 timmars ekg på henne snart och det känns bra. Sedan ska jag ringa till hjärtläkaren och fråga om vi kan få göra en extra kontroll... mest för att lugna en orolig mamma.

hoppas att ni alla har det bra =D

jag har förhoppningen att jag ska börja blogga mer framöver... men det återstår och se ;)

kram på er
/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar